Întrebări frecvente
- Q?Cum mă programez?
-
A.
Pentru a face o programare, ne puteţi:
- contacta telefonic la 0232 214 908, 0758 776 776 sau 0734 776 776
- trimite un e-mail către contact@remesa.ro
- completa Formularul de Contact Online
- face direct o vizită cu autovehiculul dumneavoastră în Iaşi, Str. Păcurari, nr. 69, de luni până vineri în intervalul orar 8:00 – 18:00 si sâmbata 8:00 – 13:00.
- Q?Oferiţi garanţie pentru lucrările efectuate?
-
A.
Da. Toate operaţiile care sunt efectuate la service-ul nostru beneficiază de garanţie. Perioada de garanţie variază în funcţie de natura intervenţiei.
- Q?Cât mă costă revizia?
-
A.
Pentru orice detalii legate de costul manoperei şi/sau al pieselor auto, ne puteţi contacta pentru a primi o ofertă personalizată.
- Q?Cât durează o diagnoză auto?
-
A.
O diagnoza auto poate dura în jur de 30 de minute şi în cazuri excepţionale poate dura maximum 2 ore.
- Q?Ştergerea erorilor de pe computerul de bord, garantează că acestea nu o să mai apară?
-
A.
Nu putem garanta acest lucru. La diagnoza auto se identifică eroarea şi se şterge, însă dacă defecţiunea care a generat eroarea persistă atunci va genera altă eroare.
- Q?După diagnoza auto voi avea maşina reparată?
-
A.
Nu. Diagnoza auto nu înseamnă decât diagnosticarea erorilor şi ştergerea acestora.
- Q?Chiar trebuie să înlocuiesc distribuţia la intervalele specificate de producător?
-
A.
DA. În caz contrar în cele mai multe cazuri se pot produce daune majore ale motorului. Costul reparaţiei va fi mult mai mare decât costul înlocuirii la timp a distribuţiei.
- Q?Ce înseamnă dacă se aprind semnalele din bord “verifică motor” sau “verificare motor în curând”?
-
A.
Sunt multi senzori şi elemente computerizate care gestionează performanţa motorului şi emisiile. Când unul dintre aceste sisteme cade se aprinde semnalul “verifică motor” sau “check engine”. Chiar dacă maşina pare ca merge OK este realmente important sa vă prezentaţi în service pentru a nu avea probleme serioase în viitor.